Tuesday, January 30, 2007

你講呀 你講啦 !!

Every morning at 7:00 am my Sony Ericsson K300i
would play this song at the loudest tone as
my daily alarm.

A few time I woke up earlier then 7:00 am and
was doing some work while the below song played
and I was totally jumped up cause of the powerful
tone and music.

And the first 6 words were like some lady talking
out loud at your face, and one could really fly
or jump when suddenly heard this 你講呀 你講啦
thing -_-"

Fat Lady was complaining to me and said she almost
had an heart attack when she heard my alarm tone
lolrtof !!

Anyway, it's about some sassy girl forcing a guy
to declare how much the guy loves him and to love
her only, total sassy and bully !! and I like it !!

lolrotf !!

It sounded like this....


你講呀
你講啦
你講你愛我 講我知你愛我
話佢聽你愛我 等佢知道佢錯
我知你愛我 講我知你愛我
話佢聽你愛我 當佢面抱下我

其實你愛我 唔係點解會約我
唔係你又駛乜禮拜六 度黎度去
決定留俾我

其實你愛我 唔係點解會TUM我
唔係你又使乜趁佢病 行入廚房
偷偷打俾我

趁住人齊同佢 六面二口
熱辣辣計清楚

你地完全唔夾
隨時會甩拖

你講呀
你講啦

你講你愛我 講我知你愛我
話佢聽你愛我 等佢知道佢錯
我知你愛我

講我知你愛我
話佢聽你愛我 當佢面抱下我

其實你愛我 唔係點解會嗌我
前日約定家長見哂面 仲唔係你
趁閨年娶我

其實你愛我 唔係點解會叫我
陪住你訂婚紗買鑽石 連疊洋樓
都想寫俾我

承認你愛我 人地爭D喊喇啵
人地咁易傷心咁脆弱 受唔住你
有日離開我

其實你愛我 人類之中最愛我
無謂夾硬娶左佢兩日 然後離婚
卒之搵番我

你講 你講你愛我 講我知你愛我
話佢聽你愛我 等佢知道佢錯
我知你愛我
講我知你愛我
話佢聽你愛我
當佢面抱下我

你鍾意見我 心裡只會有我
任你揀我兩個 等會飛佢要我
我知你愛我 講我知你愛我
話佢聽你愛我
趕佢扯 錫哂我

1 comment:

Jason Lioh said...

Upload the song for us to listen and maybe, download.