Saturday, January 27, 2007

Tolong Jangan Hujan Ya.

Semalam ku masuk tidur sekitar pukul 11 malam lebih dan pada
pukul 5 pagi telah terasa cukup tidur, rasa memang fresh dan
bertenaga.

Maka pun saya angkat bakul dan alat cuci kereta
kapal terbang F-117 dan mulalah mencuci F-117 yang telah amat
kotor, berdebu dan tidak dapat kekenali warna sebenarnya.

Setelah saya cuci, maka saya pun pergi ke tandas dan buang air
besar kerana biasanya selepas senaman ( atau mencuci kereta )
dan sebagainya, perut akan terangsang dan akan ada output yang
kena dihantar ke Indah Water.

Setelah keluar daripada tandas, terasa cuaca sudah berubah sedikit
dan angin mula bertiup-tiupan.

Seluar saya terus terjatuh ke atas lantai kerana belum siap dipakai.

Saya memandang ke arah langit dan bercakap..

Saya:" Tuan, selamat pagi !"

Langit:" ..... "

Saya:" Tuan, saya baru saja cuci kereta dan hendak ke Ipoh nanti!"

Langit:" ..... "

Saya:" Tuan, tak eloklah kalau nanti hujan kena kereta saya, bukan?"

Langit:" ..... "

Saya:" Ok Tuan, kalau Tuan berdiam bermaksud Tuan telah bersetuju
dengan cadangan saya untuk tidak hujan ya ? "

Langit:" Kapoooommmmmm !!! " dan memberi sambaran petir kuat !!

Aku lari sampai seluar pun koyak pecah bin jatuh !!!

wtfknnbbq !!! Setiap kali selepas cuci kereta mengapa mesti hujan mia?

No comments: