Wednesday, November 22, 2006

Philips kacau Pakcik.

Today at the mechanic shop the Pakcik asked
" So, apa masalah encik ? "

Me:" Oh, masalah kereta ini ialah setiap kali apabila hujan,
itu boot mesti masuk air punya. "

Pakcik:" Ini problem biasalah bagi Proton Wira ! "

Me:" Bukan, ini bukan Proton Wira, ini F-117 ok ?"

Pakcik:" Ialah ialah, saya ialah Richard Gere lah! '

Me -_-"

Me:" So pakcik boleh tolong saya selesaikan masalah ini ah?"

Pakcik:" Boleh, bagi saya lebih kurang 2 atau 3 jam."

Me:" Boleh, tak jadi masalah ! Nah ini namecard saya, jika
ada apa-apa masalah bolehlah pakcik call saya. "

Pakcik:" Masalah ? Macam mana punya masalah ?"

Me:" Mungkin nanti tiba-tiba jumpa RM 100,000 ringgit kat
kereta saya, call lah saya, saya lari mari cari Pakcik. "

Me:" Kalau jumpa Rm100,000, kita half half yeah ?"

Pakcik -_-" and scolded me " Chee Sin , pergi main jauh-jauh!"

The pakcik son was -_-" all the time besides him.

And me:" Pakcik, ingatnya, tak mahu akuarium dalam kereta
saya ok ? "

Pakcik:" Ialah ialah ! Pergi dari sini ! "

Me:" Ok ! Terima kasih pakcik !"

Today very happy cause long time never disturb pakcik already!

lolrtof !

Rm100,000 in the boot ? Cargo area ? Can't wait to get his call!

No comments: