Wednesday, January 02, 2008

The One About Mellows.

张国荣《风继续吹》

我劝你早点归去, 你说你不想归去
只叫我抱着你
悠悠海风, 轻轻吹冷却了野火堆

我看见伤心的你, 你叫我怎舍得去
哭态也绝美
如何止哭, 只得轻吻你发边让风继续吹

不忍远离
心里极渴望 希望留下伴着你
风继续吹, 不忍远离
心里极渴望希望留下伴着你
心里亦有泪不愿流泪望着你

过去多少快乐记忆, 何妨与你一起去追
要将忧郁苦痛洗去, 柔情蜜意我愿记取

要强忍离情泪, 未许它向下垂
愁如锁眉头聚, 别离泪始终要下垂

我已令你快乐, 你也令我痴痴醉
你已在我心, 不必再问记着谁
留住眼里每滴泪, 为何仍断续流默默垂
为何仍断续流默默垂

why is it everytime I heard this song, I would become
helplessly mellow ?

And my staff, " Mr Wong , listening to oldiest again ah?"

Me," Hoi ! This one is a classic "

my staff, " You mean classical songs, like Beethoven ?
Bach ? Tchaikovsky ?? "

Me throw shoe(s) at them.....


No comments: