Thursday, October 13, 2005

Kurang Ajar Betul

Hari ini setelah berpuas-puas makan tengah hari dengan Amanda dan
Kristal ( Crystal ) kami pulang ke pejabat dalam kereta saya.

( Minta maaf kepada mereka yang berpuasa :) )

Dalam perjalanan pulang saya menanya soalan yang berbunyi...

" Amanda, pada pendapat anda, apakah binatang yang paling kurang
ajar di dunia ini ?"

Amanda," hmmmm, biar saya fikir dulu !"

" Crystal, apa pendapat anda, apa binatang paling kurang ajar ?"

Crystal," hmmmm, saya rasa monyek dan beruk !! "

Amanda," Saya pun rasa beruk dan monyek, betul ah ?"

Saya jawab," Salah !! Jawapanya ialah burung !!! "

Amanda and Crystal menjadi -_-" dan " Mengapa ???"

Saya jawab:" Kerana mereka (burung-burung) ini memang suka
membuang air besar di atas kereta dan cermin kereta orang. Cis !!"

sambil tunjuk pada cermin kereta saya," Nah !! Tengok ini !!! "

Saya tunjukkan air besar daripada burung yang kurang ajar yang
telah membuang air besar beliau ke atas cermin kereta saya.

Amanda dan crystal, " Ya, betul juga cakap Encik Wong !"

Saya," Memang betul lah !! "

Cis ! Kurang ajar punya burung !! Jaga kau orang !!

No comments: