Tuesday, April 18, 2006

Masalah besar !!!

knnmcbklialcct!!!

Terasa amat lapar sekarang selepas mencuci kereta tadi dan tadi terhidu bau Ketam dimasak tomato -_-" daripada luar tingkap aku.

Tetapi saya tinggal di rumah pangsa pada tingkat 10 woh?

Orang tua aku memberi tahu jika kita dapat hidu bau makanan pada tengah-tengah malam itu mesti ada hantu !!

Duh !!

Ya betul itu mesti hantu !!

Hantu-hantu dan Roh-roh daripada mangsa si mati (ketam)
yang telah saya makan sepanjang 28 tahun yang lepas.

Mereka pasti datang cari aku untuk membalas dendam ya?

Bagus ! Saya terasa amat lapar dan harap-harap ada nasi putih yang dapat dimakan bersama dengan ketam-ketam yang datang. Saya harap malam ini hantu ketam datang dengan ala :

  • Masak ala goreng garam.
  • Masak ala kukus.
  • Masak ala tomato masam pedas. wu !!
  • Masak ala telur masin.
  • Masak ala Kam Hiong ( daun kari ).
  • Masak ala BBQ .

    Ok cukup ! Yang lain, maksud aku, hantu-hantu yang lain sila datang besok atau lusa hari dan sila fikirkan cara lain yang lebih sedap dan kreatif, sekian terima kasih.

    MCB Semakin tulis blog semakin lapar ! Ini semua Jason mia pasal lah !
  • 1 comment:

    Jason Lioh said...

    Aku punya pasal?? Lu lah, nak cuci kerata pada tengah malam, lepas bersenam, mestilah lapar. Duh~!

    Aku pun lapar sangat lah, tapi kena tunggu sampai pukul 5 baru ada nasi lemak makan.